ROBOT INVASION!


Uff... Po wszystkim... Za mną najgorsza sesja w życiu.
Teraz może być już chyba tylko lepiej, prawda? (powiedzcie, że tak)
Pozwoliłam sobie na przespanie kilku całych nocy i teraz mogę zabrać się za bloga
i inne rzeczy, które odkładałam od pół  roku
(i trochę powakacjować-jest w ogóle takie słowo?).

***

To alternatywna oprawa graficzna MFKiG w Łodzi, którą zaprojektowałam na zajęciach z grafiki edytorskiej w poprzednim semestrze. Będąc na ostatnim festiwalu zauważyłam kilka rzeczy, które można by (moim zdaniem) poprawić: chaotyczny program, gadżety (naklejki, notesy na autografy) oraz nieco czytelniejszy afisz.
Dlaczego robot? A dlaczego nie? :)
 Skoro już namęczyłam się projektując tyle rzeczy absolutnie po nic, pomyślałam że trochę się nimi pobawię. I powstało parę gifów:






Rysując słuchałam tego:






Lubicie "Flight of the Conchords"? Ja uwielbiam! Nina mnie nimi zaraziła :)




I jeszcze na koniec smutna prawda z internetu:

http://art-mean.tumblr.com/post/18513649181/its-funny-sad-because-its-true-nan

Thanks guys!