Glyndŵr University

I troszkę zdjęć z uczelni.
A to jej stronka: http://www.glyndwr.ac.uk/
Budynek, w którym studiowałam poświęcony był w całości wydziałom artystycznym i projektowym. Studenci uczą się tu grafiki warsztatowej, fotografii, ilustracji, rysunku, malarstwa, animacji itd.
Drugi budynek, znacznie większy, kilka minut drogi od pierwszego mieści w sobie pozostałe kierunki.







Większość zdjęć pochodzi z sali ilustracji gdzie uczą się 3 roczniki. Szczególnie ciekawe miejsca do pracy ma drugi rok, gdzie każdy dostaje swoje biureczko z tablica korkową i pracuje tam przytulnie jak w domu :). W sali znajduje się też biblioteczka z książkami, encyklopediami i komiksami. I drukarka cyfrowa! I gilotyna! I można drukować, bindować, kleić i oprawiać książki w jednym miejscu! :) Ach, tego będzie mi bardzo brakować. I wykładowców. Szczególnie Pani Yadzi Williams, która jest jedna z najbardziej interesujących i inspirujących osób jakie znałam. 
Nie wiem czy to specyfika tej własnie uczelni, ale atmosfera tutaj wydaje się dosyć luźna, a ludzie bardzo, bardzo mili i przyjaźnie nastawieni.




W tym semestrze pracowałam nad książką dla dzieci i powieścią graficzną. Niestety nie mogę ich opublikować w internetach, gdyż mam zamiar wysłać je w przyszłości na jakieś konkursy, a tam jakakolwiek wcześniejsza publikacja jest z reguły zabroniona.


Jeśli chcecie się dowiedzieć więcej-piszcie. Polecam także bloga mojej koleżanki Oli pełnego pięknych zdjęć i rzetelnych informacji- http://123daysinwales.weebly.com/