Pół roku

Ostatnie kilka miesięcy było intensywne i nie do końca miałam czas i nastrój na prowadzenie bloga, ale nie mogę wrócić do pisania ot tak, z półroczną luką.

W skrócie:
1. Wydawnictwo Nasza Księgarnia wydało książkę pt. "Tropiciele" Małgorzaty Karoliny Piekarskiej, z której jestem bardzo dumna, bo to moja pierwsza w całości zilustrowana książka, która trafiła do księgarń. 














2. Moje prace ukazały się na wystawie "Salon ilustratorów" w Poznaniu-o tym już pisałam.

3. Obroniłam dyplom licencjacki, na który składał się m.in. komiks, wg mojego własnego scenariusza. Jedna z najtrudniejszych rzeczy w tym roku i jestem z niego bardzo zadowolona. To pierwsza dłuższa forma, którą udało mi się stworzyć. Pisanie scenariuszy nie jest moją mocna stroną, ale na szczęście, z pomocą kilku osób udało mi się go skończyć.
Jeszcze będę o nim pisać. Wydanie w toku.

(Foty pozyskane dzięki uprzejmości Irminy.)



















4. Zilustrowałam książkę "Bo lubię podróże..." dla wydawnictwa MAC Edukacja.












5. Rozdawałam autografy na Warszawskich Targach Książki na stoisku Polskiej Sekcji IBBY. Jak ważny człowiek.
(Zdjęcie pochodzi z facebookowej strony IBBY.)




6. Moje dyplom znalazł miejsce na wystawie w Rondzie Sztuki.





7. Zdałam na magisterkę i od października znów zaczynam narzekać na studia. 

Z grubsza tyle.
Lecę.
Pa.