Londyn | Buckingham Palace | Fleet Street | Picadilly Circus | Big Ben | London Eye | The Cartoon Museum | Chinatown | Soho | Westminster Palace | Gosh comics

Jak już wspominałam-w październiku miałam sposobność i przyjemność spełnić jedno z marzeń i wyjechać do Londynu. To wrzucę trochę fotek. Dopiero teraz przebrnęłam  przez ogrom zdjęć stamtąd :).
Nie wiem czy to przypadek czy tez nie, ale trafiłam w ciągu tych kilku dni na masę pomocnych i miłych ludzi. Jeśli to nie przypadek, to nie wyprowadzajcie mnie z błędu. Chce wierzyć, że ludzie tacy właśnie są. I pogoda tez była piękna! Nie mogłam jej zmarnować! I ogromny plus ma ode mnie londyńskie metro. Ani razu się nie zgubiłam, mimo iż jeździłam nim sama i pierwszy raz. A jeździłam.. dużo... Bo jak tu siedzieć w jednym miejscu, gdy masz dwa dni, a chcesz zwiedzić wszystko?!





































Do osobliwych miejsc, które bardzo chciałam odwiedzić było Fleet Street. 
Włóczyłam się tam w najlepsze nucąc piosenki ze Sweeney Todd'a.
Jednego z moich ulubionych musicali :)