Festiwali Komiksu i Ilustracji 2015

Rany, rany, ale zaniedbałam tego bloga. Dużo się dzieje ostatnio i nie nadążam wrzucać rzeczy na bieżąco.

To zaczniemy od warsztatów komiksowych, które miałam okazję prowadzić na Festiwalu Komiksu i Ilustracji  w DG. Warsztaty prowadziła także Iza Dudzik (znacie, lubicie: http://dewizka.blogspot.com/ ) oraz Kasia Witersheim (znacie i lubicie: https://www.facebook.com/pannanARTS ).
Ponad to można było sobie pogawędzić z panem Bohdanem Butenką od nieśmiertelnych Gapiszona i Kwapiszona.
Pewnie to nie reguła (szkoda), ale trafiłam na fantastyczną grupę młodzieży(nie lubię tego słowa, "grupę ludzi" po prostu, bo to w końcu ludzie, tyle że młodsi i akurat się złożyło że fajni w dodatku), która komiksy rysuje, a jeśli nie, to przynajmniej czyta i zna się, i siedzi w temacie. Byli też tacy co nie siedzą, ale też dzielnie rysowali. 
I dziękuję za miłe komentarze po warsztatach i w  ogóle.

Mam nadzieję, że się jeszcze kiedyś przydarzą jakieś podobne rzeczy.
Nie lubię się wypowiadać, szczególnie publicznie, bo nigdy nie mam nic ciekawego do powiedzenia i wychodzę z założenia, że skoro na czymś się nie znam to nie wchodzę w dyskusję, ale się składa że tu się trochę znam, coś przeczytałam i narysowałam, więc się wypowiadam.
To tyle.



Zdjęcie z fotorelacji Miejskiej Biblioteki Publicznej w Dąbrowie Górniczej

A uczyłam się od najlepszych: